CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 18, 2009

Tagged

What are you doing 5 years ago?
16 y/old (form 4)
Mase ni aku nakal2 lg..ye la umur pun msh sweet 16 lg kn..ms ni aku bljr kt sek. men. keb. sayong(sek. biase je) & ambik kos sains tulen..subjek mmg tough gle..pening kepale aku..huhuhu...ms ni geng2 nakal aku mira, linda, mazura..klau p mane2 pun aku mst ngn diorg xkire la study ke kursus ke mkn ke tnds pn sme gk..hahhaha...ktorg ni mmg rapat..syg kt diorg..da lame xjumpe..ms ni aku ngh bljr2 nk b'cinte nyet (monyet)
ms form 3 da mule da sbnr nye..bkn gatal tp saje je nk merasa mcm mane b'cinte...sbb rmai mmbr2 aku ade pkwe tp aku je xde..bkn org xlaku tp aku je yg xnk..ramai yg nk kwn ngan aku, aku je yg jual mahal..(jgn marah ye..)
tp tbe2 je aku leh b'cinte ngan mamat ni myb sbb die ni popular sikit kot..rmai yg nk kwn ngn die tp tbe2 die nk kwn ngn aku lak..heheh..penah la kuar sekali p ipoh naik bas..tp bkn b'2 la p ramai2..ms tu xberani lg..hahha...
ape2 pun ms sekolah adelah zaman yg paling best dlm idup aku...
What are 5 things on your to do list for today?
* 1st sekali b'gosip sbb ade 2 gosip panas ari ni..hahahha...
* cek email rasmi & yahoo
* sembang2 ngan geng2 aku
* update blog
* main game..hahahha...
What are 5 snacks that u enjoy?
* ape jenis keropok pun tp yg sedap la..
* coklat pun sodap jgk..
* keropok lekor pun sedap jgk sbb wktu lunch selalu bli
* biskut pun boleh...
* goreng pisang pn ok..
What are 5 jobs u've had?
* gerai buah-buahan di R&R Sg. Perak (wktu cuti sekolah)
* kt kilang mariwasa yg buat brg2 medal mcm medal utk tentera ke, medal utk kenaikan pangkat pun ade.ms ni aku duk kt bhgn m'jahit..wlaupun aku xpndai m'jahit pun..hhahaa...aku smpt keje dlm sebulan je..ms aku keje ni lps aku abis diploma aku..sempat la merasa keje kilang..not bad la..pengalaman yg agak best jgk..
*masa praktikal aku jd PA kt MBI, Ipoh.
* PA kt BPL, KKM
* I'll be insurans agent maybe...hahhahah...
What are 5 thinks that u do if u were billionaire?
* Shoping, shoping, shoping, shoping, shoping & trs shoping ape yg aku t'ingin..tiap2 bln tkr h/set, kasut, dll..
* bwk 1 family p umrah & haji
* beli rumah besar, kereta besar, penuhkn umah ngan perabot dr luar negara je...
* travel 1 dunia klau blh & bwk org yg t'syg..
* xlupe derma kt org2 yg kurang b'kemampuan..
5 songs that u know all the lyrics to
* dalam taman teman - siti nurhaliza
* bkn superstar - project pop
* bkn cinta biasa - siti nurhaliza
* my all - mariah carey
* puspa - st12
5 things u like doing:
* of course shoping again...
* tido / mkn / tgk tv / dgr radio..huhhuu
* jln2 (sbb xsuke duk umah sgt)
* sms (ni xleh tggl sjk dr azali lg..ahakzz)
* surf internet kot...
5 bad habits
* xduk diam kt umah..kalau cuti je mst ade plan nk kuar..hahhaha...
* xsuke g dapur tp klau da rajin, rajin la sgt..ahahhaha...
* nk diet tp asyik mkn je..perut ni asyik lapar je..nk wt cmne..;)
* agak pemalas la nk wt keje..tp klau da start rajin, jgn la dikacau..huhuhu
* suke m'bazir kot..asyik bli bnd2 yg xpntg sgt pun..
What are 5 places where u have lived?
* My hometown, Kg. Senggang, Kuala Kangsar. (1988 - 2006)
* rumah arwah kakak kt tmn silibin, ipoh. (waktu cuti sekolah)
* Politeknik Sultan Idris Shah, Sabak Bernam. (2006-2008)
* Damansara Damai, PJ. (9/2009 - now)
* Putrajaya maybe..(my ofis will move to putrajaya soon)
5 persons that i luv to tag?
* all of my friends.
* Kak Yasmin (seputih seharum mawar)
* semua yg tgk blog aku...ok...

3 comments:

SYAbAR said...

Kena juga akak ni dik. Hiss....
Tungu2.....

norazmamyra88 said...

ala akak..
ble lg nk buat..heheh..

SYAbAR said...

Akak dah jawab dlm my latest entry dik...